Browse By

Monthly Archives: augusztus 2021

Augusztus végi programok

Sokat találkozom a nagyszüleimmel, nagyon szeretem őket, szerencsés egy kiskölök vagyok. Anyáék is nagyon szerencsések, hogy segítenek nekik lefoglalni engem 😀 Találkoztunk anyáék barátaival, voltak nálunk vendégségbe és elmentünk együtt ebédelni meg játszóterezni is. Itthon is jól elvagyok néha, autókázom, vonatozom, szeretek színezni, apával sokat

Megint Balcsin

Szuper napot töltöttünk megint Maminál Balcsin. Megnéztük az óriáskereket, piacoztunk, kirándultnk Eccivel és Anyával Boglárra, és sokat játszottunk a kertben.

Augusztus 18-20-21

Anyának és Apának 18-án volt a 3. házassági évfordulójuk, anya vicces volt, felvette az esküvői ruháját, én pedig alá bújtam. Este elmentek vacsizni. Augusztus 20-án elmentünk egy kenyér fesztiválra, anyáékkal és Katiékkal, kaptam finomságokat. Másnap anyáék Péter bácsi és Nozomi néni esküvőjén voltak, így én

Bükfürdőn nyaralás

Elutaztunk Anyával és Apával Bükfürdőre egy nagyon szuper hotelbe nyaralni. Etyek Bá és Viki néni hívtak, hogy menjünk mi is velük pihenni. Én nagyon nagyon élveztem az egész nyaralást. Szuper jó volt a szálloda, nagyon gyerekbarát volt minden. Iszonyú sokat játszottam, színeztem, játszóházasztam, játszótereztem, ugrálóztam,

Budakeszi rokonbuli

Ma ahogy hazajötünk Balcsiról rögrön el is mentünk Budakeszire találkozni Katáékkal és a gyerekekkel. Nagyon aranyosak voltak! Szuper volt velük játszani!

Balcsi csobbanások

A héten megint lementünk a Balatonra, anyáék vendégüllátták Péter bácsit és Nozomi nénit, sok programunk volt, pancsiztam a Balatonban, finomakat ettünk, sokat játszottunk. Nagyon szeretem a Balatont.

Nagyi névnap

Délelőtt segítettem apának szerelni, ebédre pedig elmentünk Nagyiékhoz Budakeszire, megköszöntöttük Nagyit névnapja alkalmából. Hiába volt neki ünnepe, mi kaptunk minden féle fincsiséget. Elkészítettük a hagyományos képet is, most már 3. éve.